[Bcn] Jornada sobre Anarquisme i Alliberament Nacional

Anarquismo e Independentismo vs. Nacionalismo. ¿Cómo afronta el Anarquismo la existencia de "naciones" y "movimientos de liberación nacional"?
Responder
ridaura

[Bcn] Jornada sobre Anarquisme i Alliberament Nacional

Mensaje por ridaura » 30 Nov 2006, 15:37

Jornada sobre Anarquisme i Alliberament Nacional

- Debat: "Anarquisme i Alliberament Nacional"
- Passi de la pel·lícula "El viento que agita la cebada
- Sopar vegà

Organitza:
Ateneu Llibertari del Besòs - http://www.albesos.tk
Col·lectiu Negres Tempestes - http://www.negrestempestes.tk

Quan?
Dissabte, 2 de desembre. 20:00 h.

On?
Ateneu Llibertari del Besòs
Rambla Prim, 76
<M> Besòs Mar (Línia 4)

Imagen

anton pirule

Mensaje por anton pirule » 01 Dic 2006, 01:57

se puede saber que es lo quieren ??
anarquia,estado...espliquense si pueden.

ridaura

Mensaje por ridaura » 01 Dic 2006, 11:24

Doncs passa't per la jornada i t'informes. També tens molta informació en aquest fòrum ("Anarquismo y Cuestión Nacional") i també trobaràs informació a l'Ateneu Virtual.

Salut!

anton pirule

Mensaje por anton pirule » 02 Dic 2006, 02:50

saludos:
lo buestro huele mal perdonarme pero es asi.
SOIS COMO EL SERVICIO DE INFORMACION DE TELEFONICA,NUNCA CONTESTAIS A LAS PREGUNTAS¿¿QUE ESCONDEIS??¿¿A QUIEN PENSAIS QUE ENGAÑAIS??
reitero la pregunta integramente,pido por fabor una respuesta clara ,aqui y ahora.

ridaura

Mensaje por ridaura » 02 Dic 2006, 10:36

Com que no contestem a les preguntes? Però que més vols que et digui????!!!!! Si t'he donat tres possibilitats!!!!!

Què vols? Començar de nou un debat que pots trobar a un fil d'aquest fòrum una mica més abaix? Tiu, fes un petit esforç: com et deia, una mica més abaix trobaràs aquest fil que et donara "respostes" d'uns i dels altres:

http://www.alasbarricadas.org/forums/vi ... hp?t=19550

Ni amagem res ni volem enganyar a ningú. Deu n'hi do el que s'ha d'aguantar!!!

Salut!

revetlla
Contactar:

Mensaje por revetlla » 02 Dic 2006, 17:02

Estic amb ridaura. A més, això són normes del forum. Un bon ús d'aquest forum és que no es repeteixin fils que ja existeixen, i que s'han debatut àmpliament.

Si tens ganes d'aportar quelcom de nou en aquest fil, doncs perfecte però no re-comencem la roda.

I fes el favor de ser una mica més respectuós, que aquí no estem per a fer cap "concurs". Si no per a créixer íntegrament com a anarquistes, i el debat sobre les qüestions morals i ideològiques de la nostra societat les hem d'atendre com cal.

Apali. Salut!

lo carraco

Mensaje por lo carraco » 06 Dic 2006, 23:22

la pregunta es si es que ahora los del A.L. Besós se han convertido al anarco-independentismo

la respuesta a anton pirule es que sí, los anarco-indepes al final acabaran creando, o ayudando a crear, un estado anarquista, eso sí, catalán
Y qué bonito sería si no fuera mentira
D.B.

revetlla
Contactar:

Mensaje por revetlla » 07 Dic 2006, 08:29

Pa mi que estais sacando las cosas de sitio, los anarcoindepes son 4 gatos hoy por hoy; que además se llevan las hostias por los 2 lados.

Por otra parte, me parece una soberana estupidez (sin querer faltarte, lo carraco) el presuponer que por que el Ateneu Llibertari del Besòs participe en la organización de un debate sobre este tema ya deba ser anarco-indepe...

Lo siento, pero tanta simplificación a mi me supera...

MAS RÒNEK

Mensaje por MAS RÒNEK » 07 Dic 2006, 17:02

L'anarcoindependentisme és praxis, no és una ideologia de poti-poti com pretenen els puristes... la pregunta és... que temen més els sectaris? la suposada conspiració indepe-burgesa? o no tenir el monopoli anarcosindicalista de la revolució?
"La mejor forma de cultivar el internacionalismo es avanzar el proceso revolucionario social allá donde haya condiciones para ello."

lo carraco

Mensaje por lo carraco » 08 Dic 2006, 00:32

a ver, que era una pregunta, aunque reconozco que iba con un poquito de guasa.

Mas, lo que no entiendo es lo de que el anarco-independentismo es praxis

yo me pensaba que simplemente era un, como dices, poti-poti de anarquismo-independentismo

que diferenciaría la praxis de un anarquista de la de un anarco-indepe?, el idioma de los panfletos y de las pancartas?, que detrás de cada genérico del tipo "pueblo", "clase obrera", "naturaleza", "cultura", "lucha", "economía", "urbanismo", etc. añadiría catalán/a?

por otro lado, sí. La gran mayoría de los indepes son burgueses o de familia burguesa, otros son rubios, o miopes, o feos, o ... pero eso no es lo malo, lo malo es el confusionismo, el poti-potismo

y finalmente, de qué sectarios hablas?, sabrás que hay centenares de sectas, la mayor la iglesia católica (mis respetos a beatas y beatos)
D.B.

MAS RÒNEK

Mensaje por MAS RÒNEK » 08 Dic 2006, 05:28

lo carraco escribió: que diferenciaría la praxis de un anarquista de la de un anarco-indepe?, el idioma de los panfletos y de las pancartas?, que detrás de cada genérico del tipo "pueblo", "clase obrera", "naturaleza", "cultura", "lucha", "economía", "urbanismo", etc. añadiría catalán/a?
Bàsicament. És una qüestió estràtegica pròpia d'un lloc on molta gent diversa creu que tot és possible, faci falta l'escusa que faci falta. Catalunya? guai. Santa Quemola? Reguai. Ja sé que en alguns llocs hi ha aires més derrotistes, fins i tot es pot arribar a agafar tics propis dels feixistes si l'exposició és perllongada. La revolució, el trontoll, és l'únic que m'interessa. Una marabunta dreta plena de mala hòstia. Aïllat del teu entorn blavero-feixista i pren-te la vida amb més dolçor, no tot és fel. I si morim què importa?
"La mejor forma de cultivar el internacionalismo es avanzar el proceso revolucionario social allá donde haya condiciones para ello."

revetlla
Contactar:

Mensaje por revetlla » 08 Dic 2006, 12:12

Esteu començant a dir parides com la copa dun pi...

Jo abandono ja aquest fil, que per palles mentals me les faig jo solet.

MAS RÒNEK

Mensaje por MAS RÒNEK » 08 Dic 2006, 17:20

no tornaré a connectar-me borratxo no tornaré a connectar-me borratxo no tornaré a connectar-me borratxo no tornaré a connectar-me borratxo no tornaré a connectar-me borratxo no tornaré a connectar-me borratxo no tornaré a connectar-me borratxo no tornaré a connectar-me borratxo no tornaré a connectar-me borratxo no tornaré a connectar-me borratxo no tornaré a connectar-me borratxo no tornaré a connectar-me borratxo no tornaré a connectar-me borratxo no tornaré a connectar-me borratxo no tornaré a connectar-me borratxo no tornaré a connectar-me borratxo

lo carraco

Mensaje por lo carraco » 09 Dic 2006, 00:22

el caso es que me gustaría que alguien comentara que tal la jornada, tanto si es del ateneo o de les tempestes como de fuera.

si he entrado en este foro es porque la jornada me despertó curiosidad y en la web del AlBesós no he encontrado más que el cartel.
D.B.

Responder