ANARCO-GALEGUISMO

Anarquismo e Independentismo vs. Nacionalismo. ¿Cómo afronta el Anarquismo la existencia de "naciones" y "movimientos de liberación nacional"?
Invitado

Mensaje por Invitado » 24 May 2003, 19:55

Normalmente l@s fanátic@s hablan de "estar dispuestos a morir por una idea". Pero apatxe parece estar dispuesto a matar por ella. Desde luego es una postura muy pragmática. Es el típico posicionamiento de cualquier chequista. Más mejor porque dice estar dispuesto a matar por un amado trapo blanco y azul símbolo de la libertad... qué bonito, qué despilfarro de energías, qué buen municipal ha perdido tu nación.

Invitado

Mensaje por Invitado » 25 May 2003, 07:22

Dice apatxe en su último mensaje:

"A amamos (a bandeira galega) pq é a bandeira da liberdade, cousa q amamos tanto q incluso matariamos x ela. sentimentalismo barato?? para mim é umha realidade possível"

No te fastidia el sentimental este. Eres tú muy sensible, oh sí, al estar dispuesto a emplear el asesinato y el homicidio como argumento político. A no ser que lo haya entendido mal, y sólo estés dispuesto/a a matar un pollo como realidade possível...

Brais ZR

Mensaje por Brais ZR » 26 May 2003, 09:29

Asi que te sintes representado co povo galego...coas súas xentes,quizais?Com que povo galego te sintes representado,co de Franco ou co de Ricardo Mella,co de Moncho Reboiras ou co de Fraga ou Rajoi?

Umha pregunta,que é o que caracteriza a um galego?E quem se pode e quem nom considerar galego?

Porque se te sintes identificado coa pandilha de arrastrados lambecús do poder,caciques e inhorantes que lhe dam eleccións tras eleccións a maoría absoluta ó PP,e tacham a quem tenha pintas raras ou proteste por algo,de terrorista,asegúro-che que eu nem de conha.

Vale,que issa é a xente á que aspira-mos a liberar e sacar da súa inhorancia,pero polo menos nós nom anda-mos facendo exhaltacións do povo galego,nem dicindo que nos senti-mos identificados co povo galego porque sería ser hipócritas.Nom me sinto identificado co povo galego,por que me iba a sentir?Sentireime identificado com calquera povo xa nom se tem a liberdade e a igualdade,senom que simplemente a queira.Nom me sinto identificado com escravos que estam agusto séndoo.

Brais ZR

Mensaje por Brais ZR » 26 May 2003, 09:47

Referente ó que escrebe máis arriva,dizer que nom estou dacordo em que se utilize como arma contra os independentistas o tema de matar,poi s pra min é assimilar o discurso do poder.Nom se olvidar que os primeiros que matam som os que tenhem o poder,a través sos seus exércitos e da súa policía.@s anarquistas tamén somos víctimas da repressom,assim que a min persoalmente nom me gusta que se utilize o tema da violencia armada como argumento contra esta xente.

Todo isto provem do tema de ETA,e ista obssesión polo dos assessinatos foi-nos infundida polo poder.El é o verdadeiro assassino.Respecto ó tema de ETA,nom compartindo os seus obxectivos nem moitas das súas accións,tenho que dizer que em determinada etapa da historia de Euskal Herria,foi necessária a súa violencia,como resposta á masacre silenciossa que sufría o povo vasco por parte da ditadura.

E recordar que pola liberdade si que se mata,ou é que nom matarom @s anarquistas no 36 e xa antes,em numerosos atentados contra líderes políticos,etc?Así que nom nos deixe-mos influír polo discurso d@s "demócratas".

Invitado

Mensaje por Invitado » 26 May 2003, 10:44

Disculpas por no expresarme en galego. Lo entiendo bien, al igual que el portugués, pero no sé ni hablarlo ni escribirlo correctamente. Sí que me agrada mucho poderlo leer, así que sigue contestando -si es que hay algo que decir- en galego.

Yo me refiero en exclusiva a esta frase. No me meto para nada en lo de la ETA, el ejército ceibe, terra lluire, el IRA o cualquier otro grupo similar

nós nos sentimos representados x essa bandeira e a amamos pq representa o contrário do q ti estar a dizer.A amamos pq é a bandeira da liberdade,cousa q amamos tanto q incluso matariamos x ela.

Ya sé que el Poder y el Estado mata, y que hay muchas maneras de matar. No me identifico para nada con ese discurso. Ni me obsesionan los asesinatos por la propaganda del poder.

Me preocupa que alguien demuestre ese desparpajo de estar dispuesto a matar a otra persona en nombre de la libertad y de la bandera. Me preocupa que en nombre de una idea, haya personas dispuestas a organizarse en ejércitos jerarquizados. En nomre de la libertad, el progreso, la fraternidad y el futuro, se ha derramado ya demasiada sangre. Déjese tranquila a la libertad, y lúchese por ella con fuerza, con pasión. Mi opinión, y sólo es eso, y por favor, no se diga que sale de la propaganda del Estado, es que ni por la anarquía me dedicaría yo a matar a nadie. Morir por ideas... vale, pero de muerte muyyyy lenta. Matar por ideas, por mis ideas de libertad, autogestión y federalismo, pues no. Que haya quien pretenda la paz desde el culo de un cañón, es su opción, pero la mía no. Quien mata por ideas, es un fanático. El soldado, el tipo o la tipa que aprieta el gatillo, es además un capullo. No hay más que ver a los kamikazes palestinos, jovencitos todos ellos y ellas, mientras que los que llaman a la Jihad, son viejos con al menos diez metros de barba que viven más que Matusalén. Esos dicen que hay que morir por ideas, y además tienen muchas razones para ello, pues están sufriendo una represión espantosa. Pero verás que esos vejestorios demoran el momento de partir al otro mundo todo lo que pueden. Puede que sea una opción muy personal la mía, porque cuando fui llamado a servir a la patria, llevando un uniforme y un cetme, me hice prófugo. Pero no proviene ni del discurso del poder, ni de la propaganda del estado, instituciones nunca suficientemente malditas a las que desprecio profundamente.
Si alguien quiere morir o matar por ideas, le cedo gustosamente el paso en la cola.
Salud

apatxe

Mensaje por apatxe » 26 May 2003, 18:01

"Umha pregunta,que é o que caracteriza a um galego?E quem se pode e quem nom considerar galego? "
q eu saiva umha/um galeg@ é um habitante da Galiza,tod@s os seus habitantes som galeg@s venham d onde venham,aqui nom hai extranxeir@s(na galiza q queremos).repito um bonito lema "acolhede aos inmigrantes desalojade aos ocupantes"

"em determinada etapa da historia de Euskal Herria,foi necessária a súa violencia,como resposta á masacre silenciossa que sufría o povo vasco por parte da ditadura"
creo q vós nom pescachedes a estratégia genocida do estado espanhol(ilegalizaçom d HB-EH-SA-batasuna-AuB,jarrai-haika-segi,uldalbiltza kursaal,egin,ardi beltza,egunkaria,guarderias,tabernas...etc creo q isto som agressons para vós devem ser chistes),q existe,polo tanto a violência revolucionária é necessária.mira nom sei se vos dechedes conta d q em euskal herria perseguem-se ideias,as mortes d ETA as condeam pq sabem q quitam votos,pq nom condeam as guerras d irak?pq em euskal herria som os máximos defensores dos dereitos humanos?esses q nom condeam as guerras nem a tortura..esses q condeam todas as vítimas menos as de franco e os GAL...basta ao genocídio,a hipocrisia e à persecuçom.despois chamades-me cego,en fim.
pd:certamente eu o pensaria 2 vezes antes d empunhar um arma pq d boca todo o mundo pode falar pero à hora da verdade somos(e som) cobardes e nos votamos para atrás,pero neste povo hai gente q é capaz d isso,eu o pensaria duas vezes...

Invitado

Mensaje por Invitado » 28 May 2003, 09:45

Soy el que te llamaba fanático en el primer mensaje. Estoy de acuerdo en casi todo lo que dices. Los que condenan la violencia y mandan a otros apretar el gatillo, o cierran el Estrecho, son unos hipócritas y unos asesinos masivos. Pero en el tema de la violencia revolucionaria... Mira como acabaron todas las revoluciones violentas... Yo no creo que una pistola sirva para solucionar nada. No tiene nada que ver con ser cobarde o valiente. Se demuestra más la valentía en un conflicto laboral o en una manifestación ante los antidisturbios, que pegando un tiro a alguien en una emboscada. Así lo veo yo.

Brais ZR

Mensaje por Brais ZR » 29 May 2003, 16:49

Dacordo em que nom é valentía apretar um gatilho.Aínda así,creo que é necessaria a violencia revolucionaria,que nom tem por que ser em forma de loita armada,da cal,por certo,estou a favor.
Em canto ó tema da revolución,nom creo que exista maneira algumha de fazer umha revolución pacífica.

apatxe

Mensaje por apatxe » 29 May 2003, 20:23

Estou co Brais,ademais em certas sociedades(como por exemplo a galega)a luita armada estaria avocada ao fracaso.

Invitado

Mensaje por Invitado » 29 May 2003, 21:37

Tenéis razón en que una revolución siempre será violenta. Malatesta decía que la violencia era inevitable, pero que el anarquista debía procurar que esa violencia fuera la mínima posible, y crear siempre el menor sufrimiento... Podríamos al menos soñar, o desear, o procurar una revolución, sin asesinatos, sin paredones, sin tribunales especiales, sin checas, sin paseos...
Y además, frente a un tanque Abrams, frente a un helicóptero Apache, ¿qué clase de violencia puede hacerse? De verdad, hay que pensar otra cosa.

Ningures

Mensaje por Ningures » 04 Jun 2003, 11:21

Evidentemente, se estás disposto a matar por un cacho de tela é que tes algo que respetas máis ca vida humana. E se consideras iso como unha boa cousa, mira....
"Una certera dosis de su amor puede hacer que el mundo gire al revés que Dios. Una certera dosis de su amor, fiebre entre las piernas inyectada en el corazón. Es esto real, o no?". Surfin´Bichos.

Invitado

Mensaje por Invitado » 23 Jul 2003, 21:58

penso q é necesario o nacionalismo na galiza pra q a nossa cultura volva ser nossa e xq nom somos espanhois, xo tamen estou em contra da ideoloxia anti-espahnolista q se esta a dar na galiza e em outros sitios.Podemos vivir todos em paz e harmonia cada un ca sua cultura, e isto so se consegue ca anarkia.Abaijo as fronteiras¡¡¡¡¡¡¡¡¡

Responder