Val, la intenció de la imatge no era cridar-li nazi sino comparar amb un garrulo espanyolator que com a fonamentació del que deia posava els seus collons. I lo de pseudoanarquista anava pel fet de que s'utilitzase l'anarquisme com a excusa per a carregar contra organitzacions d'esquerres independentistes, no a la seua qualitat personal. Però reconec que això es presta a ser interpretat com dius tú, és cert. Em deixe de crispacions, mea culpa.
Una cosa que volia preguntar és si resulta tabú el utiltizar la paraula "espanyolista". No crec que siga llevar cap "carnet d'anarquista", personalment. Pot haver anarquistes amb prejudicis, i el ser espanyolista és un d'ells. Ho dic perquè per exemple, a Nihilín en un altre fil se'l deia que tenia prejudicis racistes, sense que això conllevara acusar-lo de nazi/no-anarquista etc...
En quant a lo de que "me la trae suda" és una fusió entre "me la trae floja" i "me la suda", que estic últimament dislèxic

Però crec que ho vaig a dir a partir d'ara.
creo q aparte de lo q comentas ha hecho muchas mas cosas?
Sí, también participó en el documental montaje de "Ciuadanos de Segunda", produco por El Mundo TV. En él se exponía una supuesta persecución de los castellanoparlantes en Catalunya (oh, qué malos estos nacionalistas catalanes) con medidas tan nazis como que se... gasp... ¡enseñase catalán a los niños inmigrantes en el colegio! Dios mío, ¿a donde iremos a parar? ¿Enseñar catalán en Catalunya? ¿Es que todo el mundo se ha vuelto loco? Salía una italiana que no quería que su hijo fuese a la escuela en catalán diciendo la mágica frase de: "PORQUE CATALUNYA ES ESPAÑA ¿NO?".
Se les olvidó sacar los campos de concentración donde los nacionalistas meten a castellanoparlantes para torturarlos hasta que bailen sardanas con barretinas.
Ahí Boadella salía haciendo un par de comentarios con la pose esta de progre-que-está-de-vuelta-de-todo-y-es-super-rebelde. Ay ay. Este Boadella es un figura, lo mismo sirve para un roto que para un descosido, para un anarquista que para El Mundo o la COPE. Igual hay que buscar el mínimo denominador común entre los que le ríen las bufonadas esas tan sooosas que hace: "Hey peña miradme, soy rompedor y rebelde, voy a criticar a la autoridad desde la radio de la Conferencia Episcopal, ju ju".
PD: Boadella me la trae suda