Manifestació Espanya 2000 12-10

Albacete-Murcia, Països Catalans (Catalunya, València, Balears, Roselló, Andorra)

Convocatorias Oriente
El Traductor

Manifestació Espanya 2000 12-10

Mensaje por El Traductor » 11 Oct 2007, 16:53

http://lahaine.org/index.php?blog=4&p=9741

Doncs aixo, un altra vegada aquest grup als nostres carrers. M'agradaria saber si s'organitzara un grup de protesta com passa quan vingueren a russafa, perque no estic massa informat.

Vergonya de valencia.

milicianonimo

Mensaje por milicianonimo » 11 Oct 2007, 20:36

maulets, endavant, alerta solidaria, cnt, cgt, cai, etc, etc. I ninguna organizació fa res!!
España es una broma de mal gusto de la que algunos aún se están riendo, y a otros no nos hace ni puta gracia. p-ll. Usuari de ALB

Mi blog:
http://parlantderevolta.blogspot.com/

Imagen

apacheanarco
Contactar:

Mensaje por apacheanarco » 11 Oct 2007, 21:13

pues ni idea ,pero imaagino q si alguien fuera a hacer algo no lo iba a contar aqui,digo yo vamos

alasbarricadas
Foro Anarquista para el debate y el contacto directo entre compañer@s.

eso dice en la cabezera del foro ,si deseas saber q van a hacer maulet yendevant mejor q se lo preguntes en su foro.

Por cierto hay por aqui algun hare crisnas me gustaria saber q vais a hacer mañana?
«Guardia no tires pelotas, que pa pelotas, Puerto Real».

en internet el anonimato no existe;
no estamos solo entre colegas;
cada cual ha de ser consciente de que es responsable de sus palabras.

acidocritico
Contactar:

Mensaje por acidocritico » 11 Oct 2007, 23:59

I perquè no fas res tu, o et claves en alguna d'aquestes organitzacions per proposar alguna cosa?

La veritat, per a que passe com a russafa, que l'únic que duu es mala premsa i presó, amb el posterior desgast per al moviment al tindre que pagar multes i moltissimes més històries, preferisc que no es fagi res i que la gent isca tranquilament a la nit.

Encara que clar, el més segur que ni una cosa ni l'altra, que li anem a fer, la comunitat valenciana es mor, la gent que ens moguem, fent coses i fent i fent, pero molt a poquet a poquet al vore que ningú respon, jo em conformaria en que d'aci dos anys, al menys al meu poble seguim els mateixos i amb mes ganes.

ale saluut.
quien habla de revolución y lucha de clases sin referirse especificamente a la vida diaria, tiene un cadaver en la boca

milicianonimo

Mensaje por milicianonimo » 12 Oct 2007, 08:52

I que puc fer jo? tans sols soc una persona, no estic a ninguna organizació, ni he parlat amb ningú que tinga ganes de moverse.
España es una broma de mal gusto de la que algunos aún se están riendo, y a otros no nos hace ni puta gracia. p-ll. Usuari de ALB

Mi blog:
http://parlantderevolta.blogspot.com/

Imagen

p

Mensaje por p » 12 Oct 2007, 13:34

passa't este dilluns a les 7 pel kafenet de la universitat de valència, crec que en la facultat de psicologia. Hi haurà assamblea d'estudiants d'Obrint la Ment.

DecontrolSchizo82

Mensaje por DecontrolSchizo82 » 12 Oct 2007, 15:34

apacheanarco escribió:pues ni idea ,pero imaagino q si alguien fuera a hacer algo no lo iba a contar aqui,digo yo vamos

alasbarricadas
Foro Anarquista para el debate y el contacto directo entre compañer@s.

eso dice en la cabezera del foro ,si deseas saber q van a hacer maulet yendevant mejor q se lo preguntes en su foro.

Por cierto hay por aqui algun hare crisnas me gustaria saber q vais a hacer mañana?

El que ha assenyalat Milicianoanonimo és que cap d'eixes organitzacions, que ideol.lògicament es troben enfrontades amb EspaÑÑÑa 2000, fa res. No estava preguntant-li a Endavant per mitg d'aquest foro.

Una altra cosa és que tú, com sempre, aprofites per a ficar el teu casposo espanyolisme pseudoanarquista pel mitg, per a variar.
And the world did gaze, in deep amaze,
at those fearless men, but few
Who bore the fight that freedom's light
might shine through the foggy dew.

apacheanarco
Contactar:

Mensaje por apacheanarco » 12 Oct 2007, 16:00

cuidado con los insultos chavalin, los insultos no son argumentos.

yo ahora podria cagarme en to tus muertos y quedarme mas ancho que pancho.

por cierto estoy esperando q demuestres q datos falsee en el articulo de ciudadamt ,ya q como te dige esa es una acusacion muy grave una acusacion q por internet es muy comoda hacerla, apaña va vuestra patria con defensores tan valientes como tu y tu prima la de hospitalet.

por cierto miliciano siento haber usado contigo un lenguaje tan borde pero creo q en ocaciones se mezclan churras con merinas.

DecontrolSchizo82

Mensaje por DecontrolSchizo82 » 12 Oct 2007, 16:12

Bah, que es caguen en els meus morts en castellà no m'afecta gens ni miqueta, només em recordaries a 100 fatxes que ho han fet igualet que tu abans jajaja...

Ja et vaig exposar el què vas falsejar de l'article de "Ciudadamt" (sic), ja que vas retallar parts que no concordaven amb la teua tesi (el simplisme de que els obrers havien decidit votar a Ciudadanos en comptes del PSC per la "deriva nacionalista" d'aquest últim), però això no té res a vore amb aques tema.
Per altra banda, ¿com collons no vaig a dir-ho per internet? ¡Si estem debatint per un foro d'internet! ¿O cada vegada que menteixes he de buscar-te per a on visques i agafar-te dels muscles per a dir-te "eh apacheanarco, això que has dit és mentira. Bó ara me'n torne a ma casa eh". ¿No fer això és de ser un covard? ¿O es que busques desesperat una excusa per a que quedem en persona i ens peguem? Seria prou patètic.
De totes formes, t'ho torne a dir, per si no et va quedar clar, o et penses que he reculat en la meua posició: MANIPULARES.

apacheanarco
Contactar:

Mensaje por apacheanarco » 12 Oct 2007, 16:31

bé doncs jo podia cagar-me en tots els teus mertos. l'articulo al que et refereixes es
publico en el pais i del vaig extreure la part en la qual es desmentia el q exponia el senyor maxronex ,ninca manipuli
una sola lletra de l'articulo i et torno a exigir que ho demostris o que callis la bocaza. i no no vull quedar amb tu i
haver de partir-te la cara

p

Mensaje por p » 12 Oct 2007, 18:37

Pues això milicianoanonimo, passa't per l'assamblea

(...)

:-?

DecontrolSchizo82

Mensaje por DecontrolSchizo82 » 12 Oct 2007, 18:54

[img]http://images.wikia.com/inciclopedia/images/thumb/d/d8/Makineto.jpg/180px-Makineto.jpg[/img] escribió:bé doncs jo podia cagar-me en tots els teus mertos. l'articulo al que et refereixes es
publico en el pais i del vaig extreure la part en la qual es desmentia el q exponia el senyor maxronex ,ninca manipuli
una sola lletra de l'articulo i et torno a exigir que ho demostris o que callis la bocaza. i no no vull quedar amb tu i

Ho continuem per privat? Em resulta molt graciós però crec que al final cansarem a la penya.

apacheanarco
Contactar:

Mensaje por apacheanarco » 12 Oct 2007, 19:44

DecontrolSchizo82 escribió:
[img]http://images.wikia.com/inciclopedia/images/thumb/d/d8/Makineto.jpg/180px-Makineto.jpg[/img] escribió:bé doncs jo podia cagar-me en tots els teus mertos. l'articulo al que et refereixes es

Ho continuem per privat? Em resulta molt graciós però crec que al final cansarem a la penya.
lo continuo por donde me venga en gana ,osea ni por abierto ni por privado ,que te den por donde amargan los pepitos patriota :lol:

pd.-y seguramente el de la foto sera alguien mas respetable q tu tontolculo

Grumilda

Mensaje por Grumilda » 13 Oct 2007, 15:07

apacheanarco escribió:
Això que ho diguin els administradors, no?
A més, crec que milicianónimo té tot el dret a estar confús perquè cap de les organitzacions anticapitalistes amb presència al país valencià no hagi convocat res. La situació al país valencià requereix unitat antifeixista, ja sé que a molts això els sona a "buenrollismo" i no sé què més, però és que la situació és alarmant. Hi ha atemptats terroristes , pallisses i agressions continuades per part dels nazionalputeros del cojo, perpetrades de forma totalment impune i en moltes ocasions amb complicitat policial, per activa o per passiva.
A mi també em sembla que has volgut desviar el debat cap al teu terreny totalment de gratis. No venia al cas, vaja.

apacheanarco
Contactar:

Mensaje por apacheanarco » 13 Oct 2007, 15:29

los administradores soon los q han puesto eso

de todas formas es cierto q no deberia haber empleado ese tono si lees arriba le pido disculpas

a mi de todas formas lo q hagan los maulet me la trae al fresco

Responder