mireu-vos això...
http://barcelona.indymedia.org/newswire ... /index.php
(no sé si l'enllaç és correcte... no és que sigui un fiera amb això de l'internet, jo)
¿Y qué pasa si se rompe España?
- DecontrolSchizo82
Buf, caldria vore quants dels anarquistes més vociferos saben eixir del "un patriota un idiota paso de nacionalismos" amb el qual reforcen el nacionalisme espanyol.chanchan escribió: Caldria veure en d'altres pàgines indepes si es dóna quest nivell de debat entre diferents postures o si, per contra, són espais d'autoreferència, autoafirmació i de pertanyença...
Com diuen, racocatalà no és cap "web indepe" ni molt menys. I de babaus n´hi ha en tots els llocs, per cada nacionalista que no sap mirar un poc més allà de la única problemàtica de qüestió nacional, n´hi ha un anarquista que li te una mania irracional a qui només vol defensar la seua cultura i el considera a la par que un feixista espanyol, només per a ell sentir-se "ni lo uno ni lo otro" i així ser el més radical de clase.Tu dius que l'independentisme revolucionari recolza totes les lluites anticapitalistes...No apelaré a la meva experiència personal per intentar desmontar els teus arguments, però dóna una volta pels fòrums "indepes" o "nacionalistes" i veuràs quin nivell i quins temes de debat hi ha (recordaràs un enllaç que es va penjar en aquesta pàgina on anaves a un fòrum -racó català- on es discutia si es podia saber el nombre d'immigrants -espanyols, s'enten- residents a un poble en funció de la merda que hi ha pels carrers). Com deia abans, tu i jo podríem posar-nos d'acord, però hi ha tota una sèrie de perjudicis (spaniards i catalinos) que no ajuden a que es treballi conjuntament no només enttre els diferents pobles de la península ibèrica sinó també amb poblñes del món sencer.
No sé, jo he sentit i llegit prou de bajocades en nom del "ciudadanismo del mundo" eixe cutre que tenen els progres en el cap, i lo pitjor és que de vegades ha sigut de mà de suposats anarquistes.
Sense anar-se´n molt lluny, en aquest mateix foro es va dir que si parlar català era de "carapijos" i altres meravelles.
And the world did gaze, in deep amaze,
at those fearless men, but few
Who bore the fight that freedom's light
might shine through the foggy dew.
at those fearless men, but few
Who bore the fight that freedom's light
might shine through the foggy dew.
descontrol:
Hi estic d'acord: filigranes n'hi ha a totes les cases, però un fòrum és algo més que una personalitat; un fòrum dóna una idea de la gent que hi participa malgrat haver de generalitzar. A mi si un "anarquista" parla en castellà tot i portar 60 anys aquí no em demostra res; també ho fan el jugadors de fútbol i ningú s'indigna (ni els imbècils del 33). Per altra banda, no veig la relació que estableixes entre el "un patriota un idiota paso de nacionalismos" i el reforçament que això comporta al nacionalisme espanyol... Tu creus que quan algú diu això inconscientment està explicitant que és un nacionalista espanyol?
Sí, noi, aquí també es diuen moltes tonteries però per sort ni ens acostem al que pots llegir en d'altres fòrums... Per cert, hi ha algun fòrum d'indepes revolucionaris o s'ha d'anar a parlar amb els Maulets? (pregunta sense mala baba).[/list]
Código: Seleccionar todo
chanchan escribió:
Caldria veure en d'altres pàgines indepes si es dóna quest nivell de debat entre diferents postures o si, per contra, són espais d'autoreferència, autoafirmació i de pertanyença...
Buf, caldria vore quants dels anarquistes més vociferos saben eixir del "un patriota un idiota paso de nacionalismos" amb el qual reforcen el nacionalisme espanyol.
Sí, noi, aquí també es diuen moltes tonteries però per sort ni ens acostem al que pots llegir en d'altres fòrums... Per cert, hi ha algun fòrum d'indepes revolucionaris o s'ha d'anar a parlar amb els Maulets? (pregunta sense mala baba).[/list]
crec que si vols obtenir opinions de primera ma, has de parlar amb els maulets, cajei, endavant, psan, mdt, ... pots visitar les seves webs o parlar amb ells directament però sempre tenint present que d'assemblees n'hi ha unes quantes...
Abans existia la web focnou.org i hi havia fòrum... ara han fet llibertat.cat però no hi ha fòrums.
Abans existia la web focnou.org i hi havia fòrum... ara han fet llibertat.cat però no hi ha fòrums.