Fins avui ho has estat fent.No defenso els maulets,
i continua:
estratègia per a què? Per a fer amics, Rònek. Per ser més l'onze de setembre? O per ajuntar-nos tota la gent anticapitalista... si és així, com mantens, pq no us anomeneu anticapitalistes i ja està?defenso l'anarcoindependentisme com a estratègia
L'anarquisme és independència, però no al nivell que a vosaltres us enamora, la parauleta. NO TÉ RES A VEURE AMB LA TERRA ON S'HA NASCUT. M'explico? Els castellans poden ser anarcoindependentistes?
i més Rònek:
Doncs critica'm Rònek: els indepes em fan venir vergonya de ser català. A mi, el Maulets m'han dit de tot: desde piojós fins a vago o borratxo. En fi, que sóc un mal català (això dit per un morlaco Voll-en-mà). Des dels seus "postulats" la lluita anticapitalista està perduda abans de ser plantejada... collons Rònek... que n'hi ha que demanen subvencions per a les mogudes anticapital!!!!i critico la oposició cega a maulets sense voluntat de fer pedagogia revolucionària, oposició menyspreadora que no dóna opció a cap mena de "reinserció revolucionària" als indepes sinó és abandonar allò que senten, allò que els ha fet acostar a una visió del món transformadora
No entenc el de la pedagogia: això no és cap escola de revolucionaris. Si realment se senten anticapitalistes que s'acostin allà on se sentin més a gust; que no esperin que la gent els vagi a buscar, els acaroni, els convidi a lluitar amb ells i accepti la bandereta com a animal de companyia, m'entens?
No m'interessen les "transformacions": m'interessen les revolucions (i a l'edat que deus tenir ja coneixes la diferència entre voler implantar la tasa Tobin i voler carregar-se l'OMC, no? Doncs això és el que hi ha).
L'anarcoindependentisme no es diferencia de l'anarquisme més enllà del llenguatge. Jo faig un raonament simple: si hi ha gent que s'ha tornat leninista a partir de sentir que el seu poble està oprimit i que el seu alliberament és alhora l'alliberament de tots els pobles del món, també pot donar-se un cas semblant amb l'anarquisme
Potser sí. Potsr no. Mira en Piqué.