Inmigrantes independentistas: rompiendo mitos

Anarquismo e Independentismo vs. Nacionalismo. ¿Cómo afronta el Anarquismo la existencia de "naciones" y "movimientos de liberación nacional"?
calabotí

Mensaje por calabotí » 08 Feb 2008, 22:23

Publicado: Jue Dic 13, 2007 10:05 am
Igual que el pasar del tema de la represión cultural en el País Valencià es la última moda entre anarcoghettistas que les importa más cómo hacerse helados de soja (para no tomar leche, leche es asesinato tíiiiooo) o ir a 800 conciertos en okupas, en fin, cualquier otra mierda completamente ajena y que ni llega al resto de la sociedad. Porque ¿para qué llegar al resto de la sociedad si ni se pretende ya cambiarla? Mejor quedarnos en el ghetto.
Oye, los fascistas están poniendo bombas en sedes de partidos nacionalistas/independentistas de izquierdas, y dándoles palizas a sus militantes hasta que los dejan inconscientes simplemente por lo que piensan. Pero ¿qué me importa a mí? ¡YO soy anarquista baby! Esos "inventos" del independentismo no van conmigo. Además soy castellanoparlante, con lo cual casualmente me la suda que los derechos lingüísticos de la gente de este país continuen siendo pisoteados después de siglos de prohibirles utilizar su lengua. Pásame la receta de ese tofu al horno, que a golpe de cenador al que acuden mis amigos e igual 2 ó 3 personas más vamos a cambiar el mundo.

Potser si serà algo inconscient...

calabotí

Mensaje por calabotí » 08 Feb 2008, 22:29

i potser també serà inconscient relacionar anarquisme amb castellanoparlant... Però segurament és també un roc mal tirat i amagant la mà.

calabotí

Mensaje por calabotí » 09 Feb 2008, 17:30

De totes maneres, i pel que jo veig, estic molt d'acord amb el que diu (al principi) Grumilda: si la gent migrada a aquesta terra s'envolta de catalanoparlants acabarà esdevenint-ho: el mateix ha passat amb les succesives onades migratòries que s'han establert a catalungla. I no ha estat precisament per allò del "bilingüisme mata el català" pq aquesta gent té una oferta bilingüe constant (fins i tot qui parla català canvia d'idioma en funció del bronzejat de l'intrelocutor) però ha entès que la llèngua que "es fa servir" és una i no l'altra i, suposo que per mimetisme i pragmatisme, és la llèngua que acaba usant. a Berga el català i a Gramenet el castellà.

El problema, ara i abans està a les grans ciutats on ja ni els infants "nostrats" usen el català com a llèngua vehicular fora de l'escola. I l'arribada de nouvinguts accentuarà aquesta situació pq es retro-alimenta... Però això ja són figues d'un altre paner.

DecontrolSchizo82

Mensaje por DecontrolSchizo82 » 11 Feb 2008, 11:23

Uf, bé, has posat una cita meua criticant cert sector anarquista de València capital que es tanca en un ghetto. És una crítica a un sector puntual, d'a on treus que odie l'anarquisme d'ahí? Precissament critique una dinàmica que em pareix qualsevol cosa excepte beneficiosa per a l'anarquisme. Els dic anarquistes perquè no depen de mi qui té el carnet d'anarquista.

En quant a relacionar anarquista i castellanoparlant, mai ho he fet. El problema em pareix que deriva de la teua incapacitat per a entendre el que vaig escriure. La crítica, com deia, no anava cap a l'anarquisme, sino cap a cert sector, molt concret. Eixe sector és sí, castellanoparlant, i (casualment) fan una èmfasi en menysprear la qüestió lingüística valenciana. D'ahí la meua crítica.

De totes formes, encara que m'encante que em faces un seguiment personalitzat del que escric per tal de diagnosticar què coses odie inconscientment, t'agrairia que feres us d'un momentet d'eixe temps que no tens, i obrires un nou tema a on fer-lo (encara que, tot siga dit, el teu concepte de "no tindre temps" dona per a fer varies respostes al meu post el mateix dia que el vaig fer, i una al dia següent).

Podries titolar-lo "Análisis psicológico de Decontrolschizo82: de por qué odia el anarquismo inconscientemente", per exemple (i et promet que et contestaré ahí). Ho dic perquè este tema va sobre inmigrants independentistes.
Última edición por DecontrolSchizo82 el 11 Feb 2008, 13:16, editado 1 vez en total.
And the world did gaze, in deep amaze,
at those fearless men, but few
Who bore the fight that freedom's light
might shine through the foggy dew.

DecontrolSchizo82

Mensaje por DecontrolSchizo82 » 11 Feb 2008, 11:26

Por cierto, aquí lo que piensan los amigos de la COPE del documental ese de "Inmigrants independentistes":

http://ie.youtube.com/watch?v=bnJiTdTGqro

Dicen los castellanos: "Ladran amigo Sancho, luego cabalgamos".

calabotí

Mensaje por calabotí » 12 Feb 2008, 18:35

mira: amb les dues cites que t'he posat jo crec que ja n'hi ha prou. Però téns raò: aquest no és el tema. millor repassa tu les teves afirmacions i n'extrreus conclusions. D'una em dius que només aquests de València pq són un ghetto -aceptamos gato- i més endavant els relaciones amb ser castellanoparlants. Però si no ho vols veure no cal.

no et segueixo: em sorprenc de les coses que dius. Res més.

Els "amigos" seran teus...

calabotí

Mensaje por calabotí » 12 Feb 2008, 20:01

perdò: ja veig que lo d'amics no anava per mi.

DecontrolSchizo82

Mensaje por DecontrolSchizo82 » 22 Feb 2008, 11:20

El anuncio electoral de República Valenciana (coalición de Estat Valencià, Esquerra Nacionalista Valenciana):

http://link.brightcove.com/services/pla ... 1370868116

Son un partido independentista valenciano que reconocen la unidad de la lengua pero priorizan una soberanía estrictamente valenciana.
El anuncio es un poco cutre (falta de medios), pero vaya, es otra muestra de lo que mencionaba en el primer post.

calabotí

Mensaje por calabotí » 23 Feb 2008, 19:00

a què et refereixes?

Responder