Acción Antifascista

Anarquismo e Independentismo vs. Nacionalismo. ¿Cómo afronta el Anarquismo la existencia de "naciones" y "movimientos de liberación nacional"?
El noi del sucre
Contactar:

Mensaje por El noi del sucre » 22 Oct 2003, 16:23

Bones Sindicalista, me n'alegro que estiguis treballant amb un sindicat com la Coordinadora, la veritat és que per la meva zona el moviment estudiantil està bastant parat. Tot hi així algunes mogudes haviem organitzat a l'escola.

Pel que fa al tema dels nazis al teu institut no m'ha quedat clara una cosa: qui són molts menys i més menuts? Vosaltres o els nazis?
Tant se val, el que no heu de fer mai és baixar-se els pantalons davant seu, ells no són tant "xungos" com us volen fer creure. Reconec que vestits com van els skins fan una mica de respecte, però creu-me que no són pas com aparenten. Això si, n'hi ha que hi posen collons, però SEMPRE quan van en grup i et superen en numero.
Posar-se al mateix nivell que ells ho trobo bastant infantil, és més, si veuen que els segueixes el joc encara se n'orgulleixen. Els has de tractar com a inútils, com a pallassos, marginats (és el que són). Si ells et vacilen, tu et rius a la seva cara, això és el que els fa més mal (està comprovat). Vosaltes segui enganxant cartells a l'institut i si els arrenquen torneu-los a enganxar, ja es cansaran.
Com acabar amb ells sense recòrrer a la violencia? Doncs no veig clar explicar coses d'aquestes per aquí, ho pot llegir qui no interessa, però et recomano que ho parlis amb gent del teu poble i penseu vosaltres les solucions, no deixis passar el temps, poseu-vos a treballar. Sigueu imaginatius, nosaltres n'hem parlat i es comencen a fer coses. Podrieu recollir informació sobre ells (noms, direccions, organitzacions en que estan vinculats...) i després vosaltres mateixos ja sabreu que fer, ja m'entens...
Tampoc us dediqueu exclusivament a ells, hi ha altres coses molt més importants que això.
Vinga salut!
NI ESTAT CATALA, NI ESTAT ESPANYOL!
ANARQUIA ÉS INDEPENDÈNCIA!

Invitado

Mensaje por Invitado » 22 Oct 2003, 17:53

Sindicalista escribió:Soc un jove de Castello de la Plana.

En el meu institut hi ha una serie de bone-heads q arranquen cartells de la CEPC (coordinadora d'estudiants dels països catlans)I fan actes de racisme agredint a immigrants,''rojos'' i a tothom el que li planta cara.

Despres de algunes topades (violentes)amb ells els mus amics i jo (que numericament son molts menys i mes menuts)hem parlat d'aixo en el director del centre que no vol saberne res.

Que podem fer per a acabar en aquesta situació sense recurrir a la violencia?
Perfavor si penseu alguna solució envieu-la a hectorcs__@hotmail.com

Aquest problema ja ens ha costat alguna cosa mes que una moradura.

AL FASCISMO NO SE LE DISCUTE SE LE DESTRUYE

Salut i força...Antifascistas del mundo..Uníos!
(perdó per les faltes)

Responder