Manifestación en Xixón el Miércoles 16 de Marzu

Responder
Avatar de Usuario
Koulikov
Mensajes: 1345
Registrado: 02 Jul 2003, 21:08
Ubicación: Asturies

Manifestación en Xixón el Miércoles 16 de Marzu

Mensaje por Koulikov » 14 Mar 2005, 15:51

ESCONTRA:
- L'ESMANTELAMIENTU D'ASTURIES
- LA EMIGRACIÓN DE LA MOCEDÁ
- LES PRIVATIZACIONES

POR:
- El caltenimientu del emplegu y les empreses n'Asturies
- La creación de puestos de trabayu y el drechu al trabayu dignu
- El seguru de paru y la Renta Básico
- Servicios Públicos de titularidá público


MANIFESTACIÓN ASTURIANA EN XIXÓN (Autorizada)

DÍA: MIERCOLES 16 DE MARZU
HORA: 7.30 TARDI
SALIDA: PLAZA DEL HUMEDAL DE XIXÓN


La crisis n'Asturies obliga añu tres añu a emigrar a muncha xente asturiano, la mayor parte d'ellos/es xóvenes. El Gobiernu d'Asturies (PSOE ya IX-BA) dedícase a engañar, mentir, falsiar ya amatagar datos sobre la situación real d'Asturies, pa evitar la reacción del pueblu asturiano. Los caberos datos "oficiales" señalen que 18.000 asturianos/es colaron d'Asturies nun añu.
El nivel de renta poles prexubilaciones y les ayudes pa zarrar industries, pozos, ganaderíes, etc. fai que s'escuenda'l pergrave problema del esmantelamientu xeneral, del ermu de pueblos y comarques y de la mengua de la población pesie a la llegada d'inmigrantes.

El PSOE tien la xera de llevar ensin traumes l'esmantelamientu d'Asturies y que la población asturiano amenorgue hasta los 700.000, anguaño somos 1.056.000 habitantes.
Asturies pue cayer en barrena cuando escosen les prexubilaciones y l'efeutu de les prexubilaciones y nel momentu que queramos reaccionar va ser tarde , por eso ye güei fundamental decatase y denunciar la propaganda del Gobiernu d'Asturies, que quier facenos creyer qu'Asturies va bien y que vamos camín d'una Asturies que progresa de la mesma mena que'l restu del Estáu Español y qu'Europa. El Gobiernu d'Asturies nun igua nengún d'estos problemes que se tán viviendo n'Asturies y namás que fai qu'aceutar les reconversiones que traen despidos, reducciones de plantiyes, pieslle de pozos, pieslle d'empreses, y pieslle d'esplotaciones agraries, ganaderes y de pesca y pa ello vamos esponer dellos datos sobre Asturies:

- Danse subvenciones millonaries pa reconvertir (pesllar) la flota de pesca (planteguen pasar los barcos pal turismu) y pal pieslle d'esplotaciones agraries y ganaderes, piésllense n'Asturies una media de 2 ganaderíes estensives al día.
- Na minería cola nueva reconversión anuncien que se van perder otros 4.000 emplegos, n'Hunosa ; quieren dexar namás que 3 pozos y un llavaderu.
- A Dupont diéron-y subvenciones millonaries col argumentu de que diba traer munches empreses, ya peslló la primer planta que se fizo y en menos d'un añu la planta pesllada tará esmantelada.
- N'Aceralia apautóse'l Plan Llaboral colos sindicatos UXT y USO qu'amás de quitar drechos recueye la perda d'unos 2.000 emplegos. Esti Plan d'Aceralia tuvo'l sofitu del Gobiernu d'Asturies.
- L'aceutación de la privatización d'IZAR-XIXÓN y la reestructuración, fai que se pierdan más del 50% de los puestos de trabayu.
- Numberoses empreses amenorgaron les sos plantiyes, Teletech, AZSA, Porcelanes Xixón, Astilleros, Hunosa, Minería Privada, Tracoinsa, etc. Tracoinsa peslló a los dos años de la so creación pa recolocar al personal de TABACALERA.
- A tolo d'enantes hai que sumar que les más de les empreses que tienen importantes plantiyes d'eventuales y subcontrates rescindieron la mayoría de los contratos: Suzuki, Thyssen, Duro Felguera, Astilleros, etc.
- La cifra oficial de paraos/es ronda los 50.000 a pesar de qu'emigren añu tres añu. Si tenemos en cuenta la tasa peralta de contratos temporales, produzse una rotación nel emplegu y nel paru que toca a más de 100.000 asturianos/es.
- El 90% de los contratos que se firmen son en precariu y en tiempos de crisis pasen a engordar les llistes del paru ensin resistencies llaborales. L'Estáu Español fue "amonestáu" pola Comisión Europea pola altísima tasa de temporalidá. Asina como'l mesmu Defensor del Pueblu llama l'atención sobre la situación de precariedá que se da n'Alministración Pública, qu'algama'l mas eleváu índiz nel profesoráu interín(Ye'l nun va más).

Y mentanto pasa esto, demientres qu'aumenta la precariedá llaboral, róbennos los servicios y drechos que nos costó tantu trabayuc onsiguir. Ensin vergoña nenguna tan pesllando colexos públicos al tiempu que se subvencionen los privaos que tan al llau pa que dean les mesmes enseñances. Un drechu públicu tan elemental como ye la educación ta siendo entregáu a la patronal, a ciertos sindicatos y entidaes relixoses. Asina, como suena.

Asturies ta en crisis xeneral, la mayoría de los qu'emigren son xóvenes, la población aviega y mengua (muerren más que nacen) y amás dase una emigración interior que se concentra nel área central d'Asturies, pol pieslle de la minería y de les esplotaciones agraries y ganaderes, dando pasu a una desvertebración social y económica d'Asturies. La concentración de la población asturiano na fastera central d'Asturies ye lo que busca'l PSOE. El pieslle d'aules nos pueblos, anque tengan escolinos abondo , ye preba d'estes intenciones y una torga más pa que les families asturianes seyan a asitiase na zona rural.
La concertación social afitada nel Acuerdu pal Desarrollu Económicu, la Competitividá y l'Emplegu (ADECE) firmáu hai un añu pol Gobiernu d'Asturies, la Patronal y CCOO y UXT, algamó la cifra de 121.461.78 millones de pesetes a repartir en cuatro años, poro namás que val pa llavar la cara al Gobiernu d'Asturies y pa subvencionar a la patronal y a los sindicatos. Nun val nin pa caltener la industria d'anguaño, nin pa caltener l'emplegu y menos pa reindustrializar y crear emplegu.
La concertación social morrió y nun-yos val a los y les trabayadores y pueblu asturianu cuando los despidos, reducciones de plantiyes y pieslles d'industries. El Gobiernu d'Asturies y los sindicatos nun van facer nada ente l'esmantelamientu d'Asturies, tolo contrario, van da-y el preste como pasó n'Aceralia ya n'IZAR-XIXÓN. De la mesma mena van sofitar el Plan de la minería y d'HUNOSA que tamién va trayer la perda de milenta puestos de trabayu.
La carestía de vida, el recorte de salarios, la estafa del Euru, l'aumentu de los impuestos n'Asturies, la destrucción de la zona rural en Xixón col PGOU, qu'amás de nun facer más barato la vivienda, supón un robu a los propietarios, etc. Son d'otros problemes qu'afeuten a Asturies y a los qu'hai que face-yos frente.

El nomáu "Salariu Social" que nun se paez en nada a la Renta Básico, nun termina d'afitar y amás supón un fraude na so cuantía y oxetivos porque nun alcanzará el 70% del Salariu Mínimu.
Los problemes de racismu asomen más cuando hai problemes d'emplegu, vivienda y prestaciones sociales, por esti motivu ye fundamental lluchar colos INMIGRANTES pa reconoce-yos los sos drechos y evitar que s'usen como mercancía barato escontra los/es trabayadores asturianos/es. El Gobiernu d'Asturies nunca nun defenderá los intereses del pueblu asturianu y siempre va ser un Gobiernu sumisu al Gobiernu de Madrid.
Pa la CSI y SUATEA ye perimportante tomar conciencia de la situación na que s'atopa Asturies y el pueblu asturianu, pa entamar a denuncialo y lluchar por evitar l'esbarrumbe total d'Asturies y la emigración en masa.
Asturies ta asina porque yá nun se llucha y yá nun se tien respetu nin se tien mieu a los/es trabayadores y pueblu asturianu.
Hai que lluchar escontra'l paru, la precariedá, les ETTs, los despidos, los pieslles d'empreses, la emigración de la mocedá, l'esmantelamientu del campu, la piesca, les desllocalizaciones, l'entregar la educación a les manes de la patronal y la ilesia, l'ataque a los drechos llaborales, etc.
Hai qu'organizase pa lluchar delantre de cada problema y n'especial, los/es xovenes, paraos/es y precarios/es. Hai qu'abellugar solidariamente a los/es que lluchen y resisten. Na CSI y SUATEA tamos dispuestos al discutiniu y l'afitamientu d'iniciatives de cualesquier coleutivu, grupu, partíu, asociación, sindicatu, etc. Na llinia de lluchar escontra la destrucción d'Asturies y del pueblu asturianu.
Por tou ello la CSI y SUATEA convocamos como midida primera una MANIFESTACIÓN EN XIXÓN y facemos un llamamientu a los/es asturianos/es a participar nella.

NUN TE DEXES

CONVOQUEN: C.S.I., SUATEA

Asturies llibertaria

Mensaje por Asturies llibertaria » 18 Mar 2005, 00:14

Crónica de la manifestación en Xixón contra el desmantelamiento de Asturies


Contra la falta de trabajo y la emigración obligada de los jóvenes, entre 2.000 y 4.000 personas se manifestaron en Xixón.
Durante la manifestación se prendió fuego a una réplica en cartón de un furgón policial y unos desconocidos desplegaron una pancarta okupa desde un edificio abandonado.


7:30 de la tarde, una amplia concentración de personas en la plaza del Humedal de Xixón lista para partir en manifestación para protestar por la emigración de jóvenes asturianos a consecuencia del desmantelamiento industrial que está sufriendo Asturies. La convocatoria, realizada por los sindicatos C.S.I. y SUATEA, ha contado con el apoyo del PCPE, Andecha Astur, Darréu, los prejubilados de La Camocha, los vecinos rurales en lucha contra el PGOU, el FUSOA y un grupo de okupas.
La manifestación contó con una pancarta principal con el lema de la misma “Contra el desmantelamiento de Asturies” acompañada de un ataúd de cartón en el que se podía leer “Asturies R.I.P.”. A lo largo de toda la manifestación se pudieron observar gran cantidad de pancartas con diversas frases, la gran mayoría giraban en torno a la falta de empleo en Asturies y la obligada emigración de los jóvenes. También se pudo ver a un grupo de gente ataviada con hatillos y maletas con frases como “échennos de Asturies” o “yo nun soy una leyenda urbana” en referencia a las palabras de Areces en las que dijo que eso de que los jóvenes tenían que emigrar era una leyenda urbana. Una furgoneta iba animando la manifestación con música, y una de las notas más originales la puso una réplica a gran escala de un furgón policial, echa en cartón, que parodiaba los últimos enfrentamientos en el sector naval donde un volador penetró en el interior de un furgón policial.
Además del lema principal de la manifestación, en la manifestación confluyeron varias reclamaciones: se pudieron ver panfletos en los que se detallaban los exorbitantes sueldos que cobran los gobernantes locales, críticas a la criminalización de las luchas del sector naval y tampoco faltó la crítica a la especulación urbanística.
Al paso de la manifestación por la Plaza del Carmen, y ante la mirada atónita de la policía, aparecieron unos desconocidos por la ventana de un edificio abandonado desplegando una pancarta en la que se podía leer “okupa”.
Esta no fue la única sorpresa de la manifestación. Una vez superada la plaza del Instituto, un grupo de manifestantes, como si de una falla valenciana se tratase, prendieron fuego con antorchas a la furgoneta policial de cartón al grito de “Menos policía y más trabajo” y “Mercenarios, mercenarios”.
La manifestación finalizó en el Ayuntamiento donde los convocantes procedieron a leer sus comunicados. Criticaron los miles y miles de empleos que se pierden en Asturies debido a despidos, y prejubilaciones en las minas, la naval, Aceralia, etc. con la colaboración de U.G.T. y CC.OO. También cargaron contra el ayuntamiento socialdemócrata xixonés, el cual, con la excusa de favorecer el turismo, se centra en promover la especulación que sufren entre otros los trabajadores navales y los vecinos rurales, y cuya última consecuencia es la desindustrialización y la emigración de los jóvenes. Los convocantes cifraron la asistencia en unas 4.000 personas, mientras que la policía la estimó en 2.000.


Responder