[Seminariu] La hestoria del movimientu obreru n'Asturies

Responder
Mazhuku
Mensajes: 98
Registrado: 24 Ene 2006, 17:33
Ubicación: Asturies
Contactar:

[Seminariu] La hestoria del movimientu obreru n'Asturies

Mensaje por Mazhuku » 22 Ago 2006, 22:25

La Hestoria del movimientu obreru n'Asturies: Nueves temátiques, nueves miraes

Cursu na Universidá d'Uviéu codirixíu por Ruben Vega y Rafael R. Valdés.


La hestoria del movimientu obreru n'Asturies ye'l títulu d'un interesante cursu d'estensión universitaria homologable con 4,5 creditos qu'entamará'l vienres 20 d'ochobre y que siguirá los siguientes vienres de tarde fasta'l vienres 15 d'avientu. Sedrán 8 vienres, 4 hores caún onde se fairá repasu a la hestoria del nuesu movimientu obreru dende delles perspectives y dende dixebraes temátiques. Amás de les conferencies de los direutores del cursu, dellos investigadores de la Universidá d'Uvieu y d'otres tamién participarán. El preciu la matricula ye de 126 €, pue inscribise tou aquel que-y pete y les inscripciones fainse al traviés de la web de la universidá

Programa

20 d’ochobre

16-17h Rubén Vega: El movimiento obrero en la historia de Asturias

17-18h Rafael R. Valdés: La hestoriografía del movimientu obreru n’Asturies

18-19h Ramón Lluis Bande: Proyección del documental El Paisano

27 d’ochobre

16-17h Sergio Sánchez Collantes: Republicanismo y obrerismo en la Asturias del siglo XIX

17-19h Conferencia de Santiago Castillo (Universidad Complutense): Hombres, campos e industrias en la Asturias de 1909. La mirada de un contemporáneo: Juan José Morato

19-20h Rafael R.Valdés: Espacios de sociabilidá: del chigre al centru obreru

3 de payares

16-17h Rafael R. Valdés: Rituales obreros: de les velades lliteraries al 1º Mayu

17-19h. Conferencia d’Ángeles Barrio (Universidad de Cantabria): Sindicalismo, política y revolución: las culturas políticas del anarcosindicalismo asturiano

19-20h. Rafael R. Valdés: Tabloides militantes

10 de payares

16-17h Francisco Erice : ¿Un sindicalismo católico?

17-18h Rubén Vega: Un siglo de sindicalismo agrario

18-19h Ramón García Piñeiro: ¿Forma parte la guerrilla antifranquista del movimiento obrero?

19-20h Claudia Cabrero Blanco: El papel de la mujer en el movimiento obrero

17 de payares

16-17h Ángel Mato: La lectura en los centros obreros

17-18h Luis Benito García: Estrategias de control social: la imagen del obrero en la literatura y la prensa de la Restauración

18-19h María Antonia Mateos: Los cuadros artísticos de los centros obreros: el teatro que movió al movimiento

19-20h Rafael R. Valdés: Les idees llingüístiques del movimientu obreru

23 de payares

16-17h Carlos A. Gordon: Militancia clandestina y movimientos sociales en la Asturias franquista

17-18h Francisco Erice: La memoria de la República y de la Guerra Civil en el movimiento obrero

18-19h Rubén Vega: Historia oral, historia obrera

19-20h Rafael R.Valdés: La hestoria militante: d’Amaro del Rosal a Ramón Álvarez Palomo

1 d’avientu

16-17h Irene Díaz: Protesta obrera y acción colectiva durante el franquismo

17-18h Rubén Vega: El resurgir del movimiento obrero en la crisis de la Dictadura

18-20h Conferencia de Rodolfo Gutiérrez Palacios (Universidá d’Uviéu): Sindicatos y concertación

15 d’avientu

16-17h Rubén Vega: Declive industrial y crisis sindical

17-18h Proyección del documental Hay una luz en Asturias…

18-19h Proyección del documental Lluvina

---------------------
Fonte: El Fiela.. http://www.infoasturies.net
-----------------------------------------------

Parezme mui interesante. Un poco protagonizau por dos o tres ponentes, pero bueno. Sorpréndeme que nun llamaran a David Ruiz...
El cielu por asaltu, documentos para la historia del movimiento obrero en Asturies.
http://elcieluporasaltu.blogspot.com/

Avatar de Usuario
Xagar
me he pasado de list@
Mensajes: 255
Registrado: 03 Sep 2006, 06:49

Mensaje por Xagar » 06 Sep 2006, 21:07

Nun yes un poco trosku? :lol: tien buena pinta el seminariu, polo menos ta currao, debe ser de lo poco que merez la pena na universidá

Avatar de Usuario
KoLoKaDa
Mensajes: 3145
Registrado: 20 May 2005, 13:11

Mensaje por KoLoKaDa » 07 Sep 2006, 06:00

joder, yo quería apuntarme. De Ángeles Barrio- Alonso he leído todos sus libros sobre anarquismo en Asturias, y tengo ganas de escucharla. Pero por lo que no paso es por soportar al Carrillo, home, no me jodas!!!!

Si alguien tiene referencias del Rubén Vega, agradecería lo comentase, porque lo único que man dicho es que está loco..

¿merecerá la pena?
kuando los ke mandan pierden la vergüenza, los ke obedecen pierden el respeto

Mazhuku
Mensajes: 98
Registrado: 24 Ene 2006, 17:33
Ubicación: Asturies
Contactar:

Mensaje por Mazhuku » 07 Sep 2006, 12:41

Santiago Castillo, que no Carrillo, Kolo. :lol: :lol:

A mí Rubén Vega me cae majo. Referencias políticas, pues el nota fue presidente de la Fundación Juan Muñiz Zapico, y cronista oficial de CCOO, para que te hagas una idea...

Tien libros sobre el movimiento obrero en Xixón durante el franquismo, las huelgas mineras... Yo tengo ún de la historia de la Corriente del 91.

De charres oílo una vez nel Llar Solidariu, sobre la oposición al franquismo, aunque esa 'charra' quedó más bien en contar anécdotas curiosas. :)

¿Nun te dio clase a ti nunca ho?

Yo paso de apuntame, mucha pasta y además por la tarde curro, aunque me dejaré caer por las que pueda. Me parece mui interesante, pal que pueda dir.
Nun yes un poco trosku?
Que va ho. :lol:
El cielu por asaltu, documentos para la historia del movimiento obrero en Asturies.
http://elcieluporasaltu.blogspot.com/

Avatar de Usuario
KoLoKaDa
Mensajes: 3145
Registrado: 20 May 2005, 13:11

Mensaje por KoLoKaDa » 07 Sep 2006, 14:33

Ufff, gracies Mazhuku, ando de gripe y ni veo :lol:

No, el Vega nunca me dio clase (aún), por eso vos preguntaba, porque nun sé cuan ameno puede llegar a resultar.

Y una pasta sí que es, pero cojón, voy a tener que pagarla igual porque necesito 12 de libre elección... arf! y recuérdote que los cursos de verano ya valen la friolera de 182€... Así que esti hasta ye "barato"
kuando los ke mandan pierden la vergüenza, los ke obedecen pierden el respeto

Responder