Organització Llibertària al País Valencià

Albacete-Murcia, Països Catalans (Catalunya, València, Balears, Roselló, Andorra)

Convocatorias Oriente
Avatar de Usuario
milicianonimo
Mensajes: 1408
Registrado: 14 Mar 2007, 18:00

Re: Organització Llibertària al País Valencià

Mensaje por milicianonimo » 14 May 2008, 18:11

A mi em va qualsevol cap de setmana, pero té que ser a València. No tinc posibilitats de viatjar. Ahir no vaig poder parlar amb el GuilleM perque hi habia molta gent i no el vaig encontrar. (o potser si i no m´adoní XD)
España es una broma de mal gusto de la que algunos aún se están riendo, y a otros no nos hace ni puta gracia. p-ll. Usuari de ALB


Mi blog:
http://parlantderevolta.blogspot.com/

Imagen

Avatar de Usuario
PUNKHEAD
Mensajes: 93
Registrado: 15 Abr 2005, 04:00

Re: Organització Llibertària al País Valencià

Mensaje por PUNKHEAD » 14 May 2008, 20:11

SI , el 16 de maig hi ha la presentació del llibre a Castelló.
Baixarem un de Negres Tempestes(BCN) i un de Catarko(El Prat) també espere que vinga un company de http://www.lapunxa.org

Ens veiem pronte!

Avatar de Usuario
Nadal
Mensajes: 130
Registrado: 11 Jun 2007, 07:14

Re: Organització Llibertària al País Valencià

Mensaje por Nadal » 14 May 2008, 22:49

jo igual també vaig, la pag de lapunxa fa temps que no s'actualitza, sabeu algo?

folky
Mensajes: 6
Registrado: 30 Abr 2008, 11:46

Re: Organització Llibertària al País Valencià

Mensaje por folky » 16 May 2008, 12:22

Aleshores, a tot lo món li va bé quedar el dissabte 30 a Vlc? Si és aixina estaria bé que els de Vlc digueren un lloc i hora on anar i allà mos vem.

Punkhead, tu podries comentar a qui baixe de negres tempestes i catarko que es comente el tema a la presentació de que volem quedar diferent gent del país valencià per xarrar? Jo crec que seria interessant que la gent que hi havia a recerca autònoma se n'enterara, a més de qualsevol altra persona que vaja a la presentació i que li puga interessar.

Salutacions

Avatar de Usuario
p-ll
Mensajes: 1340
Registrado: 07 Ago 2007, 10:06

Re: Organització Llibertària al País Valencià

Mensaje por p-ll » 18 May 2008, 21:18

folky escribió:Aleshores, a tot lo món li va bé quedar el dissabte 30 a Vlc? Si és aixina estaria bé que els de Vlc digueren un lloc i hora on anar i allà mos vem....
Si no m'enganye, crec que el dia 30 és divendres. Sería quedar el dissabte 31, no? Per mi de categoria, la veritat és que m'és indiferent el dissabte que siga. Podriem decidir-ho al fòrum del Bloc i, quan ho tinguem clar, li podem enviar un privat als/les interessats/des.

folky
Mensajes: 6
Registrado: 30 Abr 2008, 11:46

Re: Organització Llibertària al País Valencià

Mensaje por folky » 19 May 2008, 00:00

D'acord

Avatar de Usuario
_nobody_
Mensajes: 10668
Registrado: 12 May 2002, 13:28

Re: Organització Llibertària al País Valencià

Mensaje por _nobody_ » 01 Jun 2008, 15:45

habeis quedao al final, o que? :D
...vive como piensas o acabarás pensando lo que vives...

Avatar de Usuario
GuilleM
Mensajes: 313
Registrado: 04 Oct 2006, 17:39

Re: Organització Llibertària al País Valencià

Mensaje por GuilleM » 01 Jun 2008, 21:53

Hombre claro! :lol:
"Históricamente, el hombre occidental representa su conocimiento como el único capaz de lograr una conciencia universal y desecha el conocimiento no-occidental tildándolo de particularista e inferior."

tyler_durden_anarka
Mensajes: 372
Registrado: 16 Oct 2006, 16:15

Re: Organització Llibertària al País Valencià

Mensaje por tyler_durden_anarka » 07 Jun 2008, 20:22

Ups, la idea me parece estupenda, se hizo la reunión al final? se ha llegado a algo? siempre llego tarde a todas partes :evil:
Es proponiéndose lo imposible como el hombre ha logrado siempre lo posible. Aquellos que se han ceñido prudentemente a lo que les parecía factible, jamás han avanzado un solo paso.

Marx tiene el defecto de todos los sabios de profesión: es dogmático. Cree absolutamente en sus teorías y desde lo alto de las mismas, desdeña todas las demás

Avatar de Usuario
Libertarios
Mensajes: 66
Registrado: 20 Feb 2006, 21:36

Re: Organització Llibertària al País Valencià

Mensaje por Libertarios » 10 Ago 2008, 10:04

rojazen escribió:Yo sinceramente esque no lo entiendo. Que manía tenís con que se llame País Valencia?? Primero porque hoy por hoy, no lo es. Basta sólo con coger el mapa para comprobarlo.
Yo soy alicantina, orgullosa de serlo, pero me da lo mismo pertenecer a españa que no hacerlo.
Y es erróneo decir que es un pais independiente porque no lo es!!!
Nos dejan hablar nuestro idioma? Sip. Nos dejan seguir nuestrs costumbres? Sip. Nos dejan vivir a nuestra manera en nuestra tierra? Sip. Pues entonces pk tanta perra con idependizarnos??
Aparte que la mayoría no queremos porque, y lo digo sin faltar, nos parece una tontería.



Esto es un compañero con los pies en el suelo

Estoy totalmente de acuerdo con tu argumentación

Salud y Anarquía

La tierra y las fábricas
Para Quien las trabaja

Avatar de Usuario
milicianonimo
Mensajes: 1408
Registrado: 14 Mar 2007, 18:00

Re: Organització Llibertària al País Valencià

Mensaje por milicianonimo » 10 Ago 2008, 10:28

Mira, Libertarios. Siempre que has participado en un debate en el foro "Oriente" todo a degenerado en un debate estupido al más puro estilo "los catalanes nos quieren invadir". Mira, Libertarios. ¿Crees que puedes llegar por meses después del ultimo mensaje e intentar provocar otro debate como los mil y uno que hemos tenido? NO

Eres un jodido troll (quien no se lo crea puede darse una vuelta por "Oriente") y como tal pido que no se te haga ni puto caso.
España es una broma de mal gusto de la que algunos aún se están riendo, y a otros no nos hace ni puta gracia. p-ll. Usuari de ALB


Mi blog:
http://parlantderevolta.blogspot.com/

Imagen

Avatar de Usuario
p-ll
Mensajes: 1340
Registrado: 07 Ago 2007, 10:06

Re: Organització Llibertària al País Valencià

Mensaje por p-ll » 03 Sep 2008, 17:04

ATENCIÓ LLIBERTARIS, LLIBERTÀRIES, ÀCRATES DEL PAÍS VALENCIÀ. A tots/es aquells/es interessats en formar un col·lectiu, o tan sols expossar les seues idees d'actuació llibertària. Com ja ha passat l'estiu, eixa època en que estem tots/es tant embolicats, crec (i no seré l'únic) que ja és hora de fer la segona reunió (o assemblea, que queda més anarka) i aclarir un poc més les qüestions que s'exposaren en la primera.

A totes aquelles persones que estiguen interessades, per favor (sí, estic 'mendigant' col·laboració), animeu-se a participar. Per a res és una reunió tancada ideològicament, sols és un contacte entre àcrates del País Valencià, de TOT el País Valencià, és a dir, seria mel de romer que es seguira aquest impuls en distints indrets del país i crear un tipus de federació (ja estic flipant...). En serio, la idea és que participe la major quantitat de gent possible, siga quina siga la seua idea de l'anarquisme, les seues inquietuts.

En fi, animeu-se!!!

Avatar de Usuario
GuilleM
Mensajes: 313
Registrado: 04 Oct 2006, 17:39

Re: Organització Llibertària al País Valencià

Mensaje por GuilleM » 03 Sep 2008, 18:25

Ahí ahí, que s'anime penyeta!!Els del blog ja ho estavem comentant...i la reunió serà dins de poc!!

Horta i revolta!! (de moment)
"Históricamente, el hombre occidental representa su conocimiento como el único capaz de lograr una conciencia universal y desecha el conocimiento no-occidental tildándolo de particularista e inferior."

Avatar de Usuario
p-ll
Mensajes: 1340
Registrado: 07 Ago 2007, 10:06

Re: Organització Llibertària al País Valencià

Mensaje por p-ll » 20 Ene 2009, 19:31

Com alguns ja sabreu, el projecte d'organització llibertària al PV s'ha complit. Però comprendreu que mai en som prou. I que en cas d'haver simpatia en llocs allunyats de la ciutat de València (que hi ha, per suposat) tampoc és viable que ens anem desplaçant una burrà de quilòmetres cada volta que hi ha una assemblea o quedada. Per això fem una crida a tots aquells col·lectius i individualitats d'arreu del país per a unir-nos i mantindre un contacte entre tots.

Recordem que el col·lectiu l'Ullal és completament obert i qualsevol que es senta identificat en les idees anarquistes pot unir-se i fer que l'anarquisme valencià i en valencià (català) siga possible i reconegut.

rojo_separatista
Mensajes: 6
Registrado: 15 Ene 2009, 15:52

Re: Organització Llibertària al País Valencià

Mensaje por rojo_separatista » 25 Feb 2009, 16:22

Però no podrieu fer alguna cosa per a que tots pugem vore el bloc?

Responder