MDL organiza VII Jornadas da Língua

Galiza-Portugal, País Leonés (Llión, Zamora, Salamanca), Extremadura, Miranda.

Convocatorias Occidente
Responder
cenetixta

MDL organiza VII Jornadas da Língua

Mensaje por cenetixta » 17 Abr 2005, 11:37

A próxima terça-feira 19 de Abril o Movimento de Defesa da Língua (MDL) tem previsto dar começo na Faculdade de Filologia de Compostela às VI Jornadas da Língua. As actividades extenderám-se ao longo de toda a semana. Com a colaboraçom da Associaçom Galega da Língua (Agal) e o Cineclube de Compostela, o MDL oferecerá palestras, poesia, cinema, etc. desde esse dia até a sexta-feira 22, dia no que as jornadas serám encerradas com umha festa-convívio no pub Tarasca.

Reproduzimos na íntegra o programa:

19 de Abril às 19 horas. Mesa redonda sob a legenda Lembrando a Ricardo Carvalho Calero, 15 anos depois. O escritor Joel Gomes e José Luís Rodrigues, lembrarám a figura do professor nascido no Ferrol Velho.

20 de Abril às 19 horas. Projecçom do documentário O rio é nosso no auditório da Faculdade de Jornalismo. Após o visionamento da curta terá lugar um debate com os seus realizadores.

21 de Abril às 19 horas. Mesa-redonda sob a legenda As dificuldades da ediçom em galego-português na Faculdade de Filologia. Intervirám Xavier Paz (Difusora de Letras, Artes e Ideas, Elias Torres Feijó (Candeia Editora), Joám Guisám Seixas (escritor) e Carlos Quiroga (responsável editorial da AGAL e escritor) som os convidados para o debate.

22 de Abril às 19 horas. Palestra Implicaçons da lusofonia para a Galiza a cargo do professor da Universidade de Coimbra José Luís Pires. Faculdade de Filologia

A partir das 21:30 horas Festa-convívio Umha noite de Abril no Pub Tarasca.
Actuarám Carlos Dantas (recital poético-musical), Roi Vidal (poesia), Nelson Quinteiro (pandereteiro), Vanessa Pinheiro (bossa-nova) e Jonas (música brasileira).

Galizalusófona 2005 na cidade das burgas

Aliás, o grupo local de Ourense do MDL celebrará a II ediçom do Festival Galizalusófona com a colaboraçom da Associaçom de Pais e Maes do CEIP Filomena Dato, a associaçom cultural Algaravia, a Escola Oficial de Idiomas e a cervejaria O Moucho. Além desta actividade, o grupo local do MDL tem programados os seguintes actos:

Ciclo de Cinema na Escola Oficial de Idiomas.
13 de Abril às 19:30 horas. A passagem da noite de Luis Filipe Rocha. Portugal. 2003.
20 de Abril às 18:00 horas. Eu, tu, eles de Andrucha Waddintong. Brasil. 2000.
27 de Abril às 18:00 horas. O homem que copiava de Jorge Furtado. Brasil. 2003.

Festa Infantil no CEIP Filomena Dato em Barbadás.
23 de Abril às 11:00 horas.
Conta-contos, globoflexia, jogos, cantigas e títeres.

Festa 25 de Abril na Cervejaria O Moucho.
Actuarám Algaravia, Coanhadeira, As Outras de Alhariz, As Mouras, A Ronda da Auriense e Aula Gomes Mouro.

Para qualquer informaçom visitar o web http://www.mdl-galiza.org

(A)tlantico

Mensaje por (A)tlantico » 17 Abr 2005, 13:38

Imagen
http://www.mdl-galiza.org

Este é o sítio web do Movimento Defesa da Língua (M.D.L.). Somos uma organização de acção social de base nascida no 1995 como aposta dos grupos de base que existiam na altura, e que como eles procura a naturalização da língua própria da Galiza, conhecida internamente como galego e internacionalmente como português. Queremos ser o referente das pessoas que acreditam na reintegração das falas galegas no sistema linguístico a que pertence, a Lusofonia, especialmente para reverter o processo de substituição do galego/português polo castelhano na população da Galiza e recuperá-lo para todo o uso linguístico.

Somos um colectivo democrático, aberto e horizontal que se rege por assembleia; independente de qualquer outro colectivo e partido político; e que aceita e ainda fomenta a liberdade de pensamento, salvo práticas ou condutas anti-sociais intoleráveis. Mais informação na secção Sobre o MDL.

Um fito importante foi que conseguimos fazer pola primeira vez que todos os colectivos lusistas da Galiza se reunissem em Compostela em Dezembro de 2001. Ali nasceu o Manifesto unitário reintegracionista do 15 de Dezembro (M15D), que defende a opção da Lusofonia como a única válida para a naturalização e recuperação da língua. O Comunicado sobre a reforma ortográfica e a língua na Galiza é muito parecido e além disso mais actual. Também tu podes assiná-lo.

Convidamos-te a veres o nosso trabalho durante este tempo, e o que temos preparado para dentro de pouco. Convidamos-te também a contactar-nos e remeter-nos quaisquer sugestões. Estamos cá na defesa da língua na Galiza.


Castellano:

Este es el sitio web de Movimento Defesa da Língua (M.D.L.) (traducido: "Movimiento Defensa de la Lengua"). Somos una organización de acción social de base nacida en 1995 como apuesta de los grupos de base que existían por aquel entonces, y que como ellos busca la naturalización de la lengua propia de Galiza, conocida internamente como gallego e internacionalmente como portugués. Queremos ser el referente de las personas que confian en la reintegración de las hablas gallegas en el sistema lingüístico al que pertenece, la Lusofonía, especialmente para invertir el proceso de sustitución por el castellano en la población y recuperar el gallego/portugués para todos los usos de la lengua.

Somos un colectivo democrático, abierto y horizontal en el que se decide por asamblea; independiente de cualquier colectivo y partido político; y que acepta e, incluso, fomenta, la libertad de pensamiento, salvo prácticas o conductas anti-sociales intolerables. Más información en la sección Sobre o MDL.

Un hito importante fue que conseguimos hacer por primera vez que todos los colectivos lusistas de Galiza se reunieran en Santiago de Compostela en Diciembre de 2001. Allí nació el Manifesto unitario reintegracionista del 15 de Diciembre (M15D), que defiende la opción de la Lusofonía como la única válida para la naturalización y recuperación de la lengua. También tú puedes firmarlo.

Te invitamos a que veas nuestro trabajo durante este tiempo, y lo que tenemos preparado para dentro de poco. También te invitamos a contactar con nosotros o hacernos sugerencias. Estamos aquí en defensa de la lengua en Galiza.

Responder