Parece como eu estivese tentando atacar a alguén. Un compa expresou isto asi:
Máis non sei a que "picar se refire" e non sei porque pensa que isto poda ir contra CNT en absoluto. No que eu escribin esa somentes era unha das organización menciodas. Compa ceneta, non é a miña intención atacar nada e se a CNT. como din por ahí, vai mellor do que eu cría, ¡moito mellor! Faime sentir un pouco menos pesimista.Teimo, cenetas, non picar, non entrar nesta polémica
Deixando a un lado este tema. o primeir amogo que respondeu dixo
A min gustaríame moito, mais o problema que vexo é que agora mesmo para, casi, casi, somentes queda por cordinar CNT e CGT, e non creo que teñan ningunha gana. Nos outros colectivos somentes hai catro gatos, entón unha cordinadora sen os dous sindicatos tal vez non sirva para moito... Hai outra posibilidade teórica que podería servir, tendo en conta que ao menos un deses sindicatos non querería cordinarse, esta posibilidade é facer unha cordinadora antiautoritaria, que, vendo o percal don "movimento" anarquista galego, é para min moito máis desexable, ainda que teña que gardarme a bandeira anarquista na casa.pero para acabar con el mal rollo, porque no empezamos por convocar una asamblea de todo el anarquismo galego que intente llegar a un acuerdo para la creacion de una coordinadora,
Unha cousa máis, impórtame moi pouco se os pais de ese Antón teñen ou non teñen unha piscina, mais creo que non está ven estar "descalificando" a xente de forma persoal nestes foros, e digo "descalificando" así, pois non creo que descalifique moito a ninguén que os seus pais teñan unha piscina, un coche, un televisor ou dous pares de zapatos mais dos necesarios para poder ser considerado un proletario. Compañeiro, con ise comentario somentes te descalificas a ti mesmo. Paréceme un pouco cutre e, tal vez, hipócrita, ou ¿acaso ti vives na extrema pobreza? Proletarios non quedan moitos chateando no internet.