La reacción neo-machista y sus buenos usos

Contra el sexismo y el patriarcado. Luchas por las libertades sexuales. Despatologización de la diferencia.
Avatar de Usuario
Xell
Mensajes: 2520
Registrado: 18 Ene 2002, 01:00
Ubicación: movilizada

Re: La reacción neo-machista y sus buenos usos

Mensaje por Xell » 23 Mar 2014, 21:24

yoSkAn escribió:Me entristece tanto la degeneración no sólo del Foro, sino del movimiento libertario respectoa todo esto.

Empiezo a pensar que toda la propaganda anarquista que ha habido en los últimos años lo que ha hecho ha sido atraer a machotes hipertestosterónicos más preocupados por hacer arder cosas virilmente que por ninguna otra labor que requiera un poco más de continuidad, esfuerzo, dedicación y reporte menos fama. Y así, se nos ha llenao el chiringuito de espaldas plateadas AU AU AU


Me (nos) tenéis hasta el orto...pero por cabezotas, no os vamos a dejar que os lo apropiéis.
viewtopic.php?p=600604#p600604

No comment.
- Si quieres tener una visión del futuro, imagina una bota pisoteando un rostro humano... para siempre.

Avatar de Usuario
David Llibertari
Mensajes: 315
Registrado: 20 Nov 2012, 11:47

Re: La reacción neo-machista y sus buenos usos

Mensaje por David Llibertari » 24 Mar 2014, 00:26

yoSkAn escribió:Me entristece tanto la degeneración no sólo del Foro, sino del movimiento libertario respectoa todo esto.

Empiezo a pensar que toda la propaganda anarquista que ha habido en los últimos años lo que ha hecho ha sido atraer a machotes hipertestosterónicos más preocupados por hacer arder cosas virilmente que por ninguna otra labor que requiera un poco más de continuidad, esfuerzo, dedicación y reporte menos fama. Y así, se nos ha llenao el chiringuito de espaldas plateadas AU AU AU


Me (nos) tenéis hasta el orto...pero por cabezotas, no os vamos a dejar que os lo apropiéis.
Hola yoSkAn, el fòrum ha degenerat, tot i que el vaig estar repassant i m'he adonat que la meva sensació de degeneració estava molt exagerada per la meva pròpia evolució personal. Vull dir, que ara penso que el fòrum no ha canviat tant, sinó que sóc jo qui ha canviat (i és que miro missatges meus antics i em fotria dues bufetades). Et recomano fer el mateix exercici, potser et sorprens.

El que m'ha impulsat a escriure, però, és que diguis que el moviment llibertari també ha degenerat (entenc que en qüestions de gènere). Si estàs fent una extrapolació, penso que no existeix cap mena de relació entre els moviments llibertaris i aquest fòrum, ja que tot i que es planteja com un espai de trobada entre companyes, a la pràctica sempre ha sigut un punt on molts "anarquistes de saló" s'han reunit a tenir debats en abstracte, i molt sovint sense tenir una veritable militància política. Alguns usuaris força actius han arribat a dir que estan aquí per passar l'estona i no per tenir debats enriquidors. Fa un temps vaig decidir que per a mi l'anarquisme d'algú es mesura en actes i no en paraules, i igual que m'ho vaig aplicar a mi, ho aplico a tothom. Prefereixo a algú fent coses, encara que no m' agradin, que una persona que no fa res i es dedica a criticar a la resta des de la seva torre de marfil. Aquest fòrum no és més que el reflex de la poca qualitat que pot tenir un debat a Internet, sigui del tema que sigui, i de la importància que té que l'anarquia es visqui als carrers, i no a les "xarxes".

Si en canvi, la degeneració l'has vista en el teu activisme de carrer, m'agradaria que entressis més en detall, perquè la meva visió és força diferent. Crec que els moviments de gènere estan cada dia més reforçats i que tot i que estan produint els seus propis monstres i que s'està coent un veritable moviment neomasclista, hi ha coses que senzillament ja no es toleren, i que abans es toleraven. Potser estic sent massa optimista, o potser tinc una visió parcial basada en els moviments anarquistes autònoms de Barna, però en els darrers dies s'ha recordat l'infame fanzine "Cansadas", i jo no he pogut evitar mirar enrere, fa uns 5, 6 anys, i pensar com estaven les coses i com estan ara.
Traductor català -> castellano: http://www.softcatala.org/traductor

autogobierno
Mensajes: 240
Registrado: 18 Feb 2013, 03:09

Re: La reacción neo-machista y sus buenos usos

Mensaje por autogobierno » 24 Mar 2014, 14:03

Gran video que grafica muy bien la posición HIPÓCRITA y VICTIMISTA de los neomachistas.

Quienes no pueden cambiar su mentalidad no pueden cambiar nada

Responder